FAQ – spørgsmål og svar generelt

Her ser du de mest almindelige spørgsmål angående Clearblueshop.

Har du spørgsmål til et specifikt Clearblue produkt, så kan du læse FAQ under hvert produkt.

Jeg har glemt mit password – hvordan får jeg et nyt?
Klik her – så sendes der automatisk et nyt password til din e-mail adresse i løbet af få minutter.

Hvad er fragtomkostningerne?
Der er gratis levering til adresse i Danmark. Ved levering til adresse i Europa tillægges der 30,00 kr.

Sender I til udlandet?
Ja, vi sender til hele Europa. Der kommer 30 kr. på i levering.

Kan jeg få mine bestilling sammen med en faktura?
Ja. Hvis du vælger at få tilsendt en faktura sammen med din bestilling, så har du 12-14 dages kredittid. Du skal betale en fakturaafgift på 25 kr. Ved fakturabetaling samarbejder vi med Klarna AB. For at kunne gennemføre købet på faktura, så skal du indtaste dit personnr. Personnummeret bruges kun til at lave en hurtig kreditundersøgelse. Personnummeret gemmes ikke. Fakturaen sendes sammen med din bestilling og du skal betale direkte til Klarna.Klarnas vilkår for at betale på faktura kan du læse her (åbnes i et nyt vindue)

Hvor kan jeg se produkternes brugsanvisning?
Klik her og vælg den brugsanvisning´for det produkt du vil se.

Min Clearblue test virker ikke – hvad gør jeg?
Reklamationer over Clearblue tests skal rettes til det firma som sælger og markedsfører Clearblue produkter i Danmark; Procter & Gamble. Du skal derfor kontakte dem på telefonnr.: +45 80 88 60 29 mandag til fredag mellem kl. 9 og 12. Samtalen er gratis.

Jeg ønsker at returnere min ordre?
Kontakt os inden du sender din ordre retur. Du kan kun returnere produkter som ikke har været åbnet eller anvendt. Du skal selv betale for forsendelsesomkostningerne, og du skal sende produkterne retur som en pakke, hvis du vil have bevis for at produkterne er sendt retur. Sendes produkterne retur på anden vis, så er det din risiko, hvis forsendelsen bliver væk.  Vedlæg venligst din faktura eller en kopi. Har du forudbetalt din ordre, så skal du også vedlægge bank registreringsnr. og kontonr.

Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse hos Clearblue Shop?
Du kan ændre din e-mail adresse ved at logge på din konto øverst i højre hjørne. Vælg derefter ændring af konto infomationer, hvor du kan indtaste en ny e-mail adresse. Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte kundeservice.

Hvis du ikke har adgang til din gamle e-mail adresse og har glemt dit password, så kan du blot oprette dig med din nye e-mail adresse eller kontakte kundeservice som kan hjælpa dig.

Har du behov for hjælp?

info@clearblueshop.dk

Mandag til fredag 9.00 - 15.00

+45 70 200 128

Vi tilbyder
  • Gratis levering på alle bestillinger
  • Hurtig levering
  • Ordre som modtages før 17.30 (Man-fre), 14.00 (Søn) sendes samme dag
  • Diskret levering
  • Sikker og pålidelig onlinehandel
Indkøbskurv
Gratis fragt på alle ordrer!
..er tom!