Telefon: +45 70 200 128
Mandag til fredag = 9.00 - 15.00

E-mail: info@clearblueshop.dk

Kontakt os

Clearblueshop.dk
v/E-Invasion A/S
Artillerivej 86, 1. sal
2300 København S
CVR-nr.: 27421369

Ane Jönsson

Kundeservice
Telefon: +45 70 200 128

E-mail: ane@clearblueshop.dk

Michael Stenmann

Kundeservice
Telefon: +45 70 200 128

E-mail: ms@clearblueshop.dk

Kontakt os

FAQ - Spørgsmål & svar

Hvornår får jeg min ordre?
Din ordre bliver afsendt fra os hurtigst muligt efter ordren er registret. Du får altid en e-mail når ordren afsendes. Har du bestilt før kl. 22.00 på hverdage eller søndag, så sendes din ordren samme dag. Efter kl. 22.00 eller lørdag er det næstkommende udsendelsesdag. Har du valgt forudbetaling til bankkonto, afsendes ordren samme dag som vi registrerer din betaling. Alle ordre sendes med PostDanmark og de leverer normalt fra dag til dag og med udbringning om lørdagen. Postdanmark oplyser at ca. 95% af alt post udbringes næstkommende uddelingsdag, og at de sidste 5% af forsendelserne kan tage op til 5 hverdage.

Ordre som sendes som pakke (kun for ordre af en vis værdi) bliver leveret direkte til din adresse, og er du ikke hjemme bliver du adviseret og kan hente den på nærmeste postkontor. Hvis du ikke har modtaget din bestilling efter 6 hverdage, så skal du venligst kontakte kundeservice via e-mail eller telefon.

Hvordan får jeg et nyt kodeord til min konto?
Klik her, og så kan du få tilsendt et nyt password ved at indtaste din e-mail adresse.

Min Clearblue test er defekt - hvad skal jeg gøre?
Reklamationer over Clearblue tests og produkter håndteres af det firma som sælger og markedsfører Clearblue i Danmark; Procter & Gamble. Du skal derfor blot kontakte dem pr. telefon (samtalen er gratis): 80 88 60 29 - hverdage mandag til fredag kl. 9-12.

Hvordan returnerer jeg min ordre?
Kontakt os inden du sender din ordre retur. Du kan kun returnere produkter som ikke har været åbnet eller anvendt. Du skal selv betale for forsendelsesomkostningerne, og du skal sende produkterne retur som en pakke, hvis du vil have bevis for at produkterne er sendt retur. Sendes produkterne retur på anden vis, så er det din risiko, hvis forsendelsen bliver væk. Vedlæg venligst din faktura eller en kopi. Har du forudbetalt din ordre, så skal du også vedlægge bank registreringsnr. og kontonr. Du returnerer produktet til adressen som fremgår af fakturaen.

Har du behov for hjælp?

info@clearblueshop.dk

Mandag til fredag 9.00 - 15.00

+45 70 200 128

Vi tilbyder
  • Gratis levering på alle bestillinger
  • Hurtig levering
  • Ordre som modtages før 17.30 (Man-fre), 14.00 (Søn) sendes samme dag
  • Diskret levering
  • Sikker og pålidelig onlinehandel
Indkøbskurv
Gratis fragt på alle ordrer!
..er tom!